Snö,stanna kvar!

Oj vad vackert det var när jag åkte till jobbet i morse. Tänk om snön fick ligga kvar! Men nej inte den här gången heller.
I dag var det som bekant Salmes sista dag på jobbet. Det kändes konstigt lite vemodigt ,och det blev en dag full av minnen och firande. Jag hade velat säga något i personalrummet när vi fikade men då hade jag bölat så jag lät bli.Salme och jag kommer att ha kontakt alltid för vi står varandra nära. Vi har inte bara varit kollegor utan också goda vänner. Det kommer att bli tomt utanhenne då vi har jobbat så himla bra tillsammans.Vi tror på samma pedagogiska inriktning och vi har haft så mycket roligt tillsammans med vår barngrupp. Vilka härliga minnen vi har och det kan man leva på länge! Nu är det bara att kavla upp ärmarna och ta nya tag. Mona, nu är det upp till oss och förhoppningsvis, en ny kollega. Fram till dess har vi Suheila som vi också känner väl och hon känner våra barn så det ska nog bli bra det här.
I morgon åker jag till Hayley och Jocke för vi ska formatera om min dator bland annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0