Åska och regn...

Hannah och pojkarna har varit här ett par dagar. Det är alltid så roligt att ha dem här även om det bara var ett kort besök. Vi tittade på minneshögtiden för M. Jackson och man kunde inte låta bli och tänka på vad bra det hade varit om han fått höra allt det här när han levde.En mer ensam och utsatt människa får man väl leta efter och hela hans liv var djupt tragiskt. Hoppas nu att hans barn blir lämnade i fred och inte jagade av världens fotogafer. Risken är väl överhängande då fotografier på dessa barn kommer att inbringa fantasisummor.Cirkusen som massmedia vill ha kommer väl tyvärr att fortsätta.
Åskan drog in över oss i natt och regnet öste ner. Allt på min balkong blev genomblött och alla krukor var fulla av vatten! Mattorna ska nu få torka i tvättstugan för jag ska tvätta i eftermiddag. Merlin brydde sig i alla fall inte om varken åska eller blixtar vilket var bra. Enya bryr sig inte heller, hon är helt lugn. Det var lite otäckt tycker jag. Det är det när det händer mitt i natten och det tyckte pojkarna också.
Så var det här besöket slut och de åkte hem med ett tåg som gick lite över kl.15. Det blir alltid så tomt och konstigt när de åker hem. Det är bra att jag har tvätten att ta hand om. I kväll ska jag se på filmen " Australia".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0