Kras...

Skålen som " Merlin " sov i ramlade ner och gick sönder. Lite tråkigt är det för jag hade egenhändigt tillverkat skålen. Ja, ja, egot fick sig en törn och det skadar ju inte. Materiella ting och kattungar går inte ihop. Jag får plocka bort det som är viktigt helt enkelt. Det var ju bara frågan om när det skulle hända, jag menar kraset. Han blir starkare och starkare och kan han hoppa! Det är så vackert hur en katt har en så total kontroll över sin kropp. Jag måste nu ligga steget före när det gäller smarta lösningar för att rädda det som räddas kan. Han börjar bli lite väl intresserad i mina blommor så nu ska jag införskaffa Kaktusar ju taggigare desto bättre. Elak? Nej det tycker jag inte. Så länge jag ger honom massor av roliga leksaker så kan jag se till att mina saker lämnas i fred... för det mesta i alla fall. Nu har det lilla monstret somnat på ryggstödet på soffan och jag kan koppla av en liten stund. Du milde tid, det är som att ha småbarn igen som är på allt! Det är tur för hnom att han är så gullig. Han är min lille kompis och en olycka, ja det får man ta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0