Peeling och en och annan blomkruka!

Vaknade i går morse av en katt som stog på bröstkorgen och gjorde " rent " mitt ansikte! Du milde tid, tala om peeling! Den lilla tungan är som fint sandpapper och det gör faktiskt lite ont. Han menar säkert väl, matte var smutsig.
Kom precis hem från stan. Krukskärvor i köket och en mer eller mindre misshandlad blomma. Ja, ja lite svinn får man väl räkna med när man har en busig men helt underbar kattunge! Har varit på Centralen och inskaffat en tågbiljett för hemresa på söndag. Dagen innan man börjar jobba igen. Pratar inte mer om det. I morgon kommer Hannah och Nicklas hit för att hämta mig och Brian. Brian är Hannas pappa. Han kommer hit från England för att närvara vid BRÖLLOPET. Tänk ,min Hannah ska gifta sig med sin Nicklas och vi är alla så glada. Mitt tal är fixat och klart och nu ska jag bara skriva ut det på mindre kort så att man kan kika lite dåoch då för att inte tappa bort sig. Det ska nog bli bra. Lite nervöst är det alltid men det går över bara man kommer igång. Det blir fest på lördag efter vigseln i kyrkan och det blir fler talare än jag. Nu ska jag börja planera vad jag ska ha med mig och plocka ihop lite kläder o.s.v.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0