Semester.

Äntligen får man vara ledig och inte tänka på tider, planeringar,barn och allt annat som hör förskolan till. Nu lägger jag det åt sidan en hel månad och tro mig, här ska det njutas. I dag lördag ska jag införskaffa lite blommor till min balkong. Hettan är väl så gott som över för den här gången så nu kan man röra på sig igen. Har inte gjort något här hemma men det hinner man väl med om det blir några regniga dagar.
Hoppas att det går att sitta på balkongen i dag. Det har varit alldeles för varmt den senaste tiden med nästan 40 grader även med parasollen uppe. Bussar och spårvagnar ska vi ju inte prata om! Nu behöver jag inte åka hem från Angered när det är som varmast.
Dags att göra sig iordning och åka till Olskrokstorget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0