Vaaaaaaaaaaaarmt!

Nu orkar jag snart inte mer! Spårvagnar och bussar! Behöver jag säga mer? Det är hemskt, ren tortyr faktiskt. I dag var jag tvungen att gå in på ICA här efter att jag raglat av vagnen här vid Allhegonakyrkan. Man får nästan panik innan man kommer av. Köpte en dricka och gick sakta hemåt. Satte mig på en bänk i skuggan och kände att livet återvände. Om man ändå fick ligga vid en strand så hade det här vädret varit perfekt. Nu är det sista dagen på jobbet i morgon och sedan är jag ledig i fyra underbara veckor. Måtte vi nu bara få bra väder så att det blir sol och bad varvat med en del läsande och annat kul.
Hannah o pojkarna kommer hit på måndag och stannar ett par dagar. Det vore kul om vi kunde åka till Lundbybadet för där trivs killarna. Vi kan ju möta upp med Hayley o Jocke också! Vi får väl se vad vädret gör.
Min lille katt " Merlin " ligger nu och sover i en skål! Han får precis plats i  den. Jag tog ett kort på honom i skålen i går. Ska visa det när jag orkar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0