Det är faktiskt varmt...

Till och med jag tycker det är varmt! Det hade väl varit helt o.k om man bara slapp åka buss o spårvagn. Det är ju rullande bastu och inget annat. Var tvungen att åka och handla, skåpen var tomma och "Merlin" hade ingen mat. Han äter bra och växer så man nästan kan se det. Han är aldrig, eller nästan aldrig stilla. Det är lek och fläng hela tiden (suck)! Man hör hans klor när han hoppar upp i soffan men konstigt nog blir det inga skador. Skönt det för det blir "skador" på mina händer,fötter och även på benen. Han tror nog att jag har träben eller något! Han klätrar upp på benen och det gör ont det kan jag lova. De där klorna är som små skalpeller och jag ska faktiskt klippa dem lite när jag bara får tillfälle, när han sover.
Nu ska ja göra mig iordning och åka och möta Hayley o Jocke. Vi ska ta en öl eller två på en pub som heter Paddingtons som ligger nära Redbergsplatsen. Det ska bli gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0