Hej...nu är jag tillbaka igen!

Det var ett tag sedan! Den stora tröttheten kröp in i mig och ett stort svart moln hängde över mitt huvud. Nu är allt så mycket bättre, nu när jag vet att min mage är normal igen! Fick beskedet häromdagen alldeles lagom till semestern.
Midsommar kom och gick med ömsom regn och lite solsken då och då. Hannah ,Nicklas och barnen kom hit och hade med sig min lille katt som ska heta "Merlin". Han är svart och lite vit på magen, tassarna och lite under hakan. Han är otroligt söt. Han busar,leker och sover i den ordningen. Här är det första kortet på honom! Just nu ligger han bredvid mig här i soffan! Han är helt helt slut efter allt bus. Han lekte länge i en IKEA-kasse. Den var rolig för den lät ju lite också.

         " Merlin"







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0