En liten fluga...

Snön försvann. Man kunde nästan se hur fort den smälte och i dag, söndag, tittar solen fram lite försiktigt. Öppnade min balkongdörr och satte mig i öppningen, riktigt skönt var det. En liten fluga satt där på golvet och solade sig! Tänk vad glad man kan bli av en i vanliga fall så irriterande fluga. Den satt där länge som om den behövde värma sig och sedan flög den iväg ut på nya flugäventyr. Nu väntar jag på Hayley som är på väg hit. Det känns som det var längesedan jag såg henne.
I kväll ska jag till Konserthuset och se Svansjön! En länge närd dröm går i uppfyllelse.Det är ju baletternas balett och den är så vacker. Har sett den på TV men det är ju inte samma sak. Biljetterna släpptes förra året i december så jag har väntat länge på den här kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0