Helgen tog slut ...igen.

Så är det ny vecka igen och helgen tog slut alldeles för fort som vanligt. Hannah med familj var här i Göteborg på lödagen för att se HV-Frölunda matchen på Scandinavium! HV förlorade men det hade varit kul ändå. Hela gänget,inklusive hund sov över här i min lilla tvåa. Det gick hur bra som helst och det var riktigt mysigt att ha dem här.
Våren flyttar fram sina positioner mer och mer och knopparna på vissa buskar är riktigt stora. Man kan se det gröna om man tittar noga och det gör man! I dag var det lite kyligt i vinden och det snöade på eftermiddagen! Ja,ja det var inte mycket som tur är för nu vill vi inte ha mer snö för den här gången.
I morgon är det fotografering på jobbet! ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅh nej säger jag bara. Det är bara ssåååååå jobbigt för någon anlednig som jag inte vet själv riktigt. Det är väl det att jag tycker det finns annat att göra "typ". Ja Marita , jag vet och jag är verkligen"mindfull", sprängfärdig nästan. Morgondagen tar hand om detta och vad är väl lite fotografering i ett evighetsperspektiv. Så , nu känns det genast lite lättare. Bara en sak till, jag hoppas bara att man slipper kostymer, rosa tårtpappersklänningar, ja ni vet sådana där med spetsar,volanger och allsköns rosetter! Prinsesskläningar tror jag de kallas men de framkallar rysningar sedan får ffoflk säga vad de vill. Mindfull Ingele, glöm nu inte detta.Man får luta sig mot dörrposten och ta djupa andetag, det låter väl bra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0