Pojkarna har åkt hem...

Har precis lämnat Linus och Andreas på tåget. Vi var där i god tid så jag kunde följa med in och se så att de fick rätt plats. Linus hade redan hittat platserna! Man märker att de börjar bli stora och de kan ta ansvar när det gäller.Det kändes konstigt att lämna dem och ännu konstigare att komma hem till absolut tystnad. Tystnaden fyllde hela lägenheten och jag ville bara ha ungarna tillbaka igen! Jag vet ju att vi ses snart igen så det är okay.
Jag började läsa Bröderna Lejonhjärta och det var tydligen populärt. Jag läste till jag var hes och ändå ville de att man skulle fortsätta. Boken är spännande så vi fortsätter att läsa nästa gång vi träffas. Filmen i går var riktigt rolig. Det var fullsatt så det märktes att "Bolt" är en populär figur.Vi åt på MC Donalds vid Scandinavium tillsammans med hundratals Frölunda fans! Tala om att där var packat.et har
Det har snöat och regnat (suck) men sedan tittade solen fram en liten stund. Då kändes det som det helt plötsligt blev en aning varmare eller var det bara inbillning? Hur som helst såg jag fullt med gröna toppar i alla rabatter jag passerade. Det ni är ett bra tecken på att våren faktiskt är på väg. De små topparna ser ut att jobba hårt för att pressa sig upp genom jorden. En del var säkert en decimeter höga.Jag blir så där tokglad av att se dem sticka upp så där ur den kalla marken. De tycks säga , hej här är vi och nu kommer våren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0