Brrr,det blev kallt!

Började tidigt i dag och det betydde att jag gick hemifrån kl.5.10! Tur att jag tittat på termometern innan jag gav mig ut. Det var bara 6 grader och det var dags att gräva fram varma kappan, halsduk och handskar! Det gick lite fort från sensommarväme till riktig höstkyla. Solen kom fram lite senare och det blev en sådan där vacker höstdag då färgerna på löven blir så där intensiv. Jag vill alltid gå ut med kameran när det blir så här. Jag ska verkligen försöka att få några fina bilder på just löv innan de ramlar av träden. Vissa träd är så vackra så det nästan gör ont att titta på dem. Färgerna som går i rosa över till gult och rött. En del löv är djupt röda och som sagt, i solen blir det extra vackert. Jag har alltid haft en kanske barnslig dröm att alla vackra löv kunde sitta kvar på träden hela vintern och sedan så sakta ramla av när de nya löven är på väg.
I morgon är det onsdag och jag är ledig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0