Liseberg

Hannah ,Niklas och pojkar anlände strax efter kl. 12 och det var dags att ge sig iväg till Liseberg! Jag har inte varit där på flera år så det var extra roligt. Först åkte vi Bergbanan som alltid är kul och sedan var det Balder som gällde! Fantastisk bergbana och såååå kul. Vi åkte den tre gånger! Efter det åkte vi något jag glömt namnet på men det såg ut som en gigantisk klo och den gungade fram och tillbaka, högre och högre upp! Det kändes i magen och det var riktigt kul. Hannah ville åka Kanonen. Jaha den såg ju snabb ut och lite upp och nerig, minst sagt. Stog där och tittade på och bestämde mig för att åka med. Lite pirrigt var det och hej vad det gick undan. Hade ingen aning om vad som var upp eller ner! Så kom regnet och vi begav oss till Lisebergstonet. Härlig utsikt över hela Göteborg. Synd bara att det inte var en klar dag för då hade man sett så mycket längre. Min hals känns inte bra och jag börjar må lite dåligt. Det känns i hela kroppen att jag börjar bli förkyld. Typiskt! Jag får ge mig och åker hem. Så mycket för Liseberg.
Hannah och gänget kommer vid sjutiden och där sitter jag och hänger i soffan. De stannar inte utan ger sig av hemåt. De har ju två timmars bilfärd framför sig. Jag dyker i säng men det är svårt att sova med en hals som gör ont.
Så är det måndag och jag stannar hemma. Mår skit, helt enkelt. Nu ska jag försöka att sova igen så att man blir bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0