Merlin rules...okay!

Ibland kan man undra,vet den här katten att det är natten mellan tisdag och onsdag? Jag börjar tro det. Jag har i alla fall inte sovit många timmar i natt och det känns i huvudet. Man är så där tung i skallen som man är om man inte sover! Vad hände, jo han flängde runt i sovrummet och då slängde jag ut honom och stängde dörren. Brak,duns, prassel och hoppande från hyllor! Jag menar, hur lätt är det att koppla av när man ligger där och undrar vad det var som ramlade ner nu då! Samtidigt jamar han och har en massa olika ljud för sig (suck) Vad göra? Jag vet inte men det börjar att bli lite jobbigt. Är det någon där ute som har något bra tips så är det välkommet!
Nu ska jag i alla fall ställa mig i duschen och då piggnar man väl till lite i alla fall! Hayley kommer hit och vi ska titta på bilder och fixa lite innan vi "drar" till stan. Jag måste hitta sma fiskar som jag ska ha på förskolan! Det tillhör en sång som heter " En lite båt blir ofta våt" och i havet simmar små fiskar. Jag vill ha 10 stycken och hoppas jag hittar dem på Panduro.
Det är onsdag och det regnar inte! Jag är som vanligt numera ledig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0