Merlin...han mår prima!

Hämtade en trött katt och åkte hem där han sov i flera timmar.När han sedermera vaknade var det full rulle som vanligt. Lugn? Jo , ja det blir han, kanske ,om några veckor. Jag hoppas verkligen det både för hans och min skull.
Det var verkligen svårt att tro att han hade varit sövd och utsatt för ett ingrepp, jag menar, han var precis som vanligt. Han fnattade runt ett tag och det blev dags att sova. Jag fick en god natts sömn tillsammans med min katt!
Vilken vacker dag, kylig morgon och sedan härlig värme. Var ute i skogen med alla barnen. Vi gick upp till Surtesjön och tittade på Änderna och barnen var nere vid kanten av vattnet. Hösten fanns där i luften och en del löv hade börjat skifta färg. Det luktade höst, blöt jord och vissnande växtlighet. Är det så här fint i morgon går vi dit igen, tar med oss lite frukt och har samling utomhus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0